lördag 29 januari 2011

Sålt smöret och tappat pengarna...

Så känner jag mig idag. Har varit en riktig depp dag och har inte velat kliva upp ur sängen knappt. En kompis kom hit och sparkade upp mig. Vi var ute och promenerade en sväng och sen fikade vi. En annan kompis är påväg över nu med en film och godis.

Igår stod utgång på schemat men när vi väl kommit till kön så var den aslång och alla ville gå hem och spela sällskaps spel istället! Jag blev jättebesviken! Hade verkligen sett fram emot kvällen med ös på dansgolvet. Men så blev det inte utan vi åkte hem. Är ganska trött på att vara enda singeln i kompisgänget. Har inget emot att vara singel. Trivs med det men är tråkigt när alla andra bara vill sitta hemma i soffan o mysa varje kväll. Men men, bara att gilla läget...

Idag har det blivit:
  • en tallrik jordgubbsfil med musli
  • 2 vita mackor med kokt skinka
  • 1 semla
  • 4 dubbelbitar choklad
  • en pizza
  • och troligtvis mer godis
Men nu får det vara bra! Imorgon får det vara slut med skitätandet och soffliggandet. Man lever bara en gång och det ska jag ta vara på. Ska få upp självförtroendet och ta tag i mitt liv. Jag SKA bli skitsnygg och ha skitkul!

Man kan inte alltid ha en bra dag. Men imorgon kommer en ny och då jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar